شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

ارسال كالا از دبي به ايران

آموزش صادرات، آموزش واردات، ترخيص كالا، خدمات صادرات و واردات، سايت هاي بازرگاني

كشور امارات در چند سال اخير به يكي از مهمترين كشورها در زمينه تجارت  بين المللي تبديل شده است؛ به ويژه براي ما ايرانيان. شايد تعجب كنيد كه واردات كالا از دبي بعد از چين در رده دوم واردات كالا به كشورمان قرار دارد.

اما  اهميت تجارت با امارات، تنها براي كشور ايران نمي باشد. با پيشرفت بسيار  فوق العاده اي كه كشور امارت در چند سال اخير داشته، اين كشور به يك كشور  امن و ايده عال براي تجارت مبدل شده است.

كه برخي از آنها در زمره  برترين و بزرگترين بنادر و فرودگاه هاي جهان به شمار مي روند. اين كشور  داراي ۸ بندر مي باشد كه مجموع ظرفيت كانتينري آنها به بيش از ۱۵ ميليون  TEU در سال مي رسد. اغلب اين بنادر به سرعت درحال توسعه بوده و آخرين  تكنولوژي هاي بندري در آنها به كار گرفته مي شود.

مطالعه بيشتر: ترخيص كالا از بندر بوشهر

در  هفت امارات اين كشور يك فرودگاه بين المللي قرار دارد. توسعه مناطق آزاد و  مناطقس چون شهر لجستيكي دبي و منطقه ويژه صنعتي خليفه، امكان نبديل شدن  تعدادي از فرودگاه هاي امارات را به هاب هاي مهم منطقه اي و جهاني فراهم  آورده است.

امارات داراي شبكه بزرگراهي توسعه يافته استكه تمامي  امارات ها را به يكديگر متصل مي كند. همچنين اتصالات جاده اي مناسبي براي  بنادر و فرودگاه ها ايجاد شده اند كه دسترسي به اين زير ساخت ها را به  راحتي ممكن مي سازد.

علاوه بر اين كشور امارات درحال برنامه ريزي براي احداث خطوط ريلي سراسري به منظور تكميل حلقه زيرساخت هاي لجستيكي است.

source: ارسال كالا از دبي به ايران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.